1. Σε περίπτωση οποιασδήποτε απώλειας ή ατυχήματος, είναι υποχρέωση του Ασφαλισμένου ή/και οποιουδήποτε ατόμου ναυσιπλοεί ή/και είναι υπεύθυνο για το ασφαλιζόμενο σκάφος με την άδεια του Ασφαλισμένου, να λάβουν εύλογα μέτρα με σκοπό την αποτροπή ή την ελαχιστοποίηση της απώλειας ή της ζημιάς.
2. Σε περίπτωση κλοπής ή κακόβουλης ζημιάς ή οποιουδήποτε συμβάντος το οποίο είναι δυνατόν να δώσει αφορμή για να δημιουργηθεί απαίτηση σύμφωνα με την ασφάλιση αυτή, θα πρέπει να αναφέρεται αμέσως στην αρμόδια Αρχή (Αστυνομία, Λιμεναρχείο κ.α).
3. Θα πρέπει να παραδώσει στην Εταιρία μέσα σε οκτώ (😎 ημέρες από την ημερομηνία της ζημιάς, γραπτή Δήλωση του Συμβάντος πλήρως συμπληρωμένη (η έντυπη Δήλωση Ζημιάς της Εταιρίας παρέχεται μέσω του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή ή μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρίας).
4. Ο Ασφαλισμένος θα πρέπει να δώσει στην Ασφαλιστική Εταιρία κάθε δυνατή βοήθεια για την απόκτηση πληροφοριών, αποδεικτικών στοιχείων και να διασφαλίσει με κάθε μέσο σαν να ήταν ανασφάλιστος, την επανάκτηση πληρωμής ή την εξασφάλιση αποζημίωσης από οποιοδήποτε τρίτο σχετικά με οτιδήποτε καλύπτεται από την ασφάλιση αυτή.
5. Ο Ασφαλισμένος πρέπει να γνωστοποιήσει στην Ασφαλιστική Εταιρία τον τόπο επισκευής ή την επισκευαστική μονάδα της επιλογής του.
6. Να προμηθεύσει γραπτά ή αφού έχει, αρχικά, έρθει σε προφορική επικοινωνία με τον πραγματογνώμονα, εκτιμήσεις για το λογικά απαιτούμενο κόστος των επισκευών. Οι εκτιμήσεις (προσφορές) πρέπει να διαβιβαστούν αρχικά στον πραγματογνώμονα για έγκριση του κόστους ή αλλιώς οποιαδήποτε άλλη στιγμή, πριν όμως από την έναρξη των επισκευών. Η μη σχετική ενημέρωση στην αρχή και σε όλα τα στάδια των επισκευών μπορεί να καταστήσει μη αποδεκτό, μέρος ή όλο το τελικό ποσό των εξόδων και να είναι επιζήμια στην αποδοχή και στην πληρωμή της απαίτησης.
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΝΑΓΚΗΣ 108 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΣΗΜΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ Ή ΚΑΡΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑ ΣΤΟ ΚΟΝΤΙΝΟ ΛΙΜΕΡΝΑΡΧΕΙΟ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΣΑΣ!!!