Πρέπει να χρησιμοποιήσω την ασφαλιστική μου για το ασφαλιστήριο υγείας μου τι να κάνω?
1. Καλείται 24 ώρες το 24ωρο 7 μέρες την εβδομάδα το τηλέφωνο του συντονιστικού κέντρου που υπάρχει στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας ή στη κάρτα νοσηλείας σας και τους ενημερώνετε για το τι σας συνέβη και εκείνοι θα σας κατευθύνουν για το ποιο νοσοκομείο να επισκεφθείτε ή αν κρίνεται απαραίτητη νοσηλεία να σας αποστείλει το νοσοκομείο ασθενοφόρο να σας μεταφέρει.
2. Θα τους δώσετε τον αριθμό συμβολαίου ή το ΑΦΜ σας και θα συνδέσουν με γιατρό της εταιρείας για τις πρώτες βοήθειες αν κρίνεται απαραίτητο και θα ενημερώσουν το εκάστοτε νοσοκομείο που επιλέξατε ώστε να σας περιμένουν.
3. Θα έχετε μαζί σας τη ταυτότητά σας και τον ΑΜΚΑ σας ώστε αν χρειαστεί να συνταγογραφηθεί κάποιο φάρμακο ή εξέταση.
4. Καλό θα είναι να έχετε μαζί σας και χρήματα γιατί κάποιες περιπτώσεις αποζημιώνονται απολογιστικά. Κρατάτε τις αποδείξεις και μετά με ενημερώνετε για να τις στείλουμε στην ασφαλιστική και να αποζημιωθείτε αν προβλέπεται από το συμβόλαιό σας.
5. Σε περίπτωση νοσηλείας βάζετε πρώτα το ταμείο σας και μετά την ασφαλιστική σας. Αν υπάρχει ομαδικό πρόγραμμα τότε θα βάζετε πρώτα το ομαδικό σας μετά το φορέα και μετά το ατομικό ασφαλιστήριο αν υπάρχει.
6. Αν βρίσκεστε στο εξωτερικό καλείται πάλι το συντονιστικό κέντρο και μετά τη ταξιδιωτική σας ασφάλεια, αν υπάρχει, όπως επίσης δηλώνεται πρώτα η Ευρωπαϊκή κάρτα υγείας και μετά το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αν είστε σε χώρα εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης.
7. Αν υπάρξει οποιοσδήποτε ενδοιασμός για κάτι καλέστε με για να το διευθετήσουμε.
Καλό θα είναι να γνωρίζει κάποιος οικείος σας ότι διαθέτεται ασφαλιστήριο συμβόλαιο υγείας, ώστε αν προκύψει κάτι και δεν είστε σε θέση να επικοινωνήσετε με την ασφαλιστική να έχει άμεσα διαθέσιμο το τηλέφωνο και τα στοιχεία σας και να επικοινωνήσει με το συντονιστικό κέντρο.
Αν καλεστεί το 166 θα μεταφερθείτε σε κρατικό νοσοκομείο που εφημερεύει και ανάλογα τη κατάσταση ίσως μπορέσετε να μεταφερθείτε σε ιδιωτικό, αν όμως είναι εφικτό.